1000 år

Jaa det känns som tusen år sedan jag satt vid datan. Men nu är jag tillbaka. Funderar på att lägga ner min blogg. Men skulle ändå ha saknat den .. men jag inte har tid med den men får väl se. I alla fall så blev det Eslöv i helgen och jobb. Ganska drygt var det men skönt när man får lönen. Nu är jag hemma i typ 14 dagar och det ska bli skönt. Men såklart ska värmen försvinna när jag har tid och sola. Men men jag hann med det idag. Hade egentligen läxor men det fick vänta eller jaa det väntar fortfarande och det är till imorgon men det blir toppen.

Nu tänkte jag sluta skriva innan ni tröttnar på att läsa. Vill egentligen lägga upp en bild men har ingen bra så det får vänta.

Pussochkramskumbanan

Dagar kvar till Sommarlovet: 11 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0