Näseblod

Jaa då sitter man här vilse i sin egen trädgård .. nää skojade bara jag sitter inte i min trädgård för det är ganska mörkt ute. Men tredje prao dagen idag då och lite drygt men helt okej .. det har ju varit skönt vår väder. Satt i alla fall i en bil typ hela dagen för det var något möte i blekinge.

Jaja nu sitter jag här och jag tror det är dags för ännu en omgång näseblod. Nu börjaar det bli jobbigt har typ näseblod 3 gånger per dag och jaa det gillar jag inte riktigt. Jag är en sån person som inte får näseblod av en smäll på näsan utan jag kan typ sitta vid datan och sen känner jag hur det kommer.  Har haft det typ så sen jag föddes men det är mer nu när jag är förkyld. 

Jaja väldigt intressant det här men ska nog gå och lägga mig nu vi ses hej då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0