Familjedag

Har precis kommit hem från en familjedag i Malmö. Det innebar skridskor åkning på Kockums och Bowling på Entré. Vi har alltid familjedag på annandag. Tradition.
Ikväll ska jag ut på fest hos Sofie sådär tusen mil ut på landet men det ska väl bli trevligt. Bara det att jag ska upp och åka till Nova Lund imorgon och kolla in mellandagsrean. Men det kan nog gå bra, jag kan ju sova på tisdag. Det är så fruktansvärt skönt att ha jullov. Love it !!!
Som ni ser på sista bilden har jag faktiskt blivit lite bättre på att åka. Idag var det andra gången jag stod på ett par skridskor i mitt liv och jag tyckte jag klarade det rätt bra ;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Tack så mycket :D Kul med bowling? :)

2011-01-04 @ 18:51:01
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0