The summer with you ... was the best summer ever

Har precis kommit hem från skolan och ätit. Sitter lite vid datan nu. Ska alldeles strax åka med mamma och pappa till Trelleborg. Elgiganten har ju öppnat där och jag har smittat honom lite med min apple sjukdom. Haha så om allt går vägen kommer vi nog hem med en Macbook Pro till detta lilla huset. Sen tänkte jag kolla lite på fotoblixtar också. Känner att det är dags för en sån nu. För övrigt har dagen inneburit skolfoto. Gick väl som det gick. Går så jäkla snabbt. Vi är 35 elever i vår klass och de fotade alla induviduella bilder + klassfoto på bara 25 minuter. Galet. Borde plugga lite matte idag med men orkar inte riktigt. Imorgon ska vi få reda på våra matte prov. Känns inte alls bra. Men nu måste jag gå.
Peace out !!
Bjuder på lite snygga människor till detta fina inlägg. Kommer lite fler bilder någon dag längre fram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0