Friday

Äntligen fredag och det känns skönt även om jag måste plugga i helgen som vanligt. Men det är inte långt kvar till påsklovet så det är bara att hålla ut. I alla fall så ska jag på bio idag med mina broohs !! Det ska bli kul. Jag tror filmen är riktigt rolig. Hoppas det i alla fall.

Sitter i alla fall i skolan just nu och försöker plugga lite matematik. Har en håla nu efter kinesiskan. Min sista lektion blev inställd med så har en liten håla där innan coolingar kommer. Men får väl plugga lite då med. Tänkte först att jag kunde springa och hämta ut biljetterna på bion så att det inte blev så stressigt sen. Men sen kom jag på att då behöver jag tjejernas presentkort eller vad dem har :-p

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0