SM i UF

I fredags så fick jag ett sånt där samtal som ändrar om allting, denna gången till det positiva. Det var UF som ringde och förklarade att det fanns en plats ledig till SM i UF. Detta eftersom att där var ett företag som hade vunnit två platser till UF. Så de ville erbjuda oss denna platsen eftersom vi vann 1:a pris i bästa tillgängliga vara. Jag blev helt ställd, blev jätte glad men samtidigt lite fundersam om vi skulle ha råd. Har hört att det kostar en hel del. Så hon berättade att anmälningsavgiften är 550 kr per man och sen är det plus resan och hotellet. Jag tänkte att detta kommer vi aldrig ha råd med. Så jag berättade för henne att jag skulle ringa tillbaka när jag hade pratat med mina kolleger och skolan. Men hon ville gärna ha svar idag. Så jag skrev till mina kompisar på facebook och alla var på och ville göra detta. Så ringde jag till skolan och efter några samtal där så tyckte de helt klart att vi skulle ta chansen och skolan betalar resan och hotellet. Så vi behöver endast betala anmälningsavgiften. Så då fanns det ingen anledning kvar längre att tacka nej. Så jag ringde till UF och sa att vi kommer. 
 
Så den 5-8 maj ska vårt företag upp till SM i UF (Stockholm) och jag var så lycklig men samtidigt så förvirrade så halva fredagen gick jag runt och skaka i hela kroppen haha !! Själv mässan är bara 6-7 maj. De andra dagarn går åt till att förbereda. 
 
Ska bli kul att komma till Stockholm !! Har inte varit där på ett bra tag !! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0