Tjäääna alla coolingar

Min dag idag har varit lite upp och ner. Började med ett svenska tal där jag fick blackout. Alltså totalt !! Har aldrig varit med om en sån känsla innan, jag brukar alltid komma ihåg saker när jag ska presentera. Det brukar bara sitta där !! Men på något sätt kom jag ändå igenom det jäkla talet och som tur var hade jag en snäll lärare som bortsåg från blackouten och koncentrerade sig på det som kom fram istället. Och det var det sista vi gjorde i den kursen så då kan vi bocka av en kurs till. 
 
För övrigt så känns denna veckan sjukt stressig. Såhär ser min vecka ut: 
Måndag: Svenska tal 
Tisdag: Engelska redovisning. 
Onsdag: kinesiska prov och mentorsmiddag på kvällen där vårt företag ska hålla en presentation 
Torsdag: Inget speciellt faktiskt. 
Fredag: Inlämning på internationell ekonomi.
 
Så ja det är typ fullt ös medvetslös. Men det är ganska skönt med för när denna veckan är slut så har jag i princip avslutat tre stycken kurser. (Svenskan, Kinesiskan och internationell ekonomi) 
I kinesiskan kommer vi dock ha några fler lektioner men inga prov. Svenskan och Internationell har vi dock inga lektioner kvar i. 
Så det känns skönt. 
 
För övrigt är jag trött på att bieber fyller upp hela min facebook. Jag bryr mig inte ...
Nu ska jag snart iväg och träna. Puss !!
 
Bjuder på en fin bild på mig och min ven . Vi var ute och cyklade igår. Skulle pumpa däcken. Gick ju sådär om vi säger så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0