It's time for a change

Har efter många om och men äntligen bestämt för mig att det är dags för lite förändringar. Har varit trött på min frisyr väldigt väldigt länge. Så nu har jag bestämt mig för att skaffa hästsvans. Tycker det är fett snyggt. Vill dock inte ha denna mellanperioden med sådär mellan hår. Försöker testa lite olika frisyrer nu. För håret börjar bli lite för långt för den jag brukar ha. Just idag så har jag haft håret bakåt typ eller vad man ska säga. Får pröva lite saker så får jag se vad jag gillar. Det känns skönt i alla fall att bli chockad när man ser sig själv i spegeln. 
 
Den andra saken som jag vill förändra är min kropp - igen. Det jag är allra mest obekväm med är mina smala armar. Tycker de ser hemska ut. Men jag läser en blogg som skrivs av gustaf. Gustaf såg ungefär ut som mig innan, lång och smal och trodde att det var omöjligt att gå upp i vikt. Men det går ju faktiskt, det har han själv bevisat. Så nu kör jag igen och jag är taggad. Började förra hösten med och gick upp cirka 9-10 kg men har dock tappat i princip allting igen efter sommaren. Då jag jobbar och har väldigt lite tid till min kost och dessutom rör mig ganska mycket. 
 
Så dessa två personerna är mina förebilder just nu. Det sorgliga med båda förändringarna är dock att det kommer ta i princip 2-3 år innan jag verkligen kan börja se riktiga resultat. Men det gäller väl bara att ha tålamod. 
 
 
Vill ha min hästsvans nu !! Ge mig !! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0