Lund central

Sitter på en helt tom Lund central och väntar på tåget. Är fett hungrig och skulle kunna döda en älg med mina bara händer för att få en bit. Eller ja kanske inte ...

Gårdagen (måndag) var väl helt okej. Men denna dagen och kvällen har varit riktigt rolig !! Dj:n körde massa 90-tals dänger och det var fett roligt att höra.

Mitt tåg går om 45 min. Så det är väl bara att sitta och vänta på tåget.

Sen ska jag springa från triangeln till mitt vandrarhem. Ja jag springer eller ja halvt i alla fall, för det är lite smått läskigt att gå genom möllevångstorget klockan 3 på natten helt ensam.

Men sånt är väl livet :)

Hoppas på en rolig dag imorgon med.

Puss och kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0