En vecka kvar

Hejsan alla coola läsare !!
 
Har velat skriva så mycket här den senaste tiden men samtidigt så har jag aldrig haft tid. Ska försöka skriva vad som har hänt sen sist. Men förmodligen så kommer jag glömma hälften. 
 
Idag är det exakt en vecka kvar till julafton och det känns fett weird. Har inte ens hunnit handla majoriteten av julklapparna. Bara några få. Men på lördag ska jag i alla fall in till Malmö tillsammans med min bror och handla allting. Snacka om att vara ute i sista minuten. Men det blir säkert bra. 
 
Christoffer kommer ner hit den 19 december och det ska bli kul. Sen på fredag så ska vi iväg och ta familjeporträtt. Gillar inte alls det eftersom jag får ångest hur jag ska se ut. Speciellt just nu när mitt hår är långt med. Det är typ för långt att ha det som jag brukar men samtidigt för kort för att sätta upp det. Snacka om jobbigt mellanläge. Men det löser säkert sig. 
 
Idag skrev jag ännu en tenta. Den sista innan julen, dock inte den sista på terminen eftersom våran termin slutar i den 15 Januari. Jag har en omtenta den 9 jan. Japp, Johan har failat sin första tenta. Missade E gränsen med 4 poäng och mådde psykiskt dåligt i en vecka efter att jag hade fått reda på det. Men det var ändå bra ändå. Sen dess har jag tagit plugget på mer allvar igen. Så ja förutom att plugga till den omtentan över julen så har jag också ett grupparbete som ska in i början av januari. Känns toppen bra !! Men ska ändå försöka ta helt ledigt vissa dagar runt jul så att man slappnar av. Det måste man göra för att överleva. 
 
Tänkte gå ner till träningen nu ikväll. Det ska bli skönt. Börjar se resultat på min kropp nu och det är så skönt att ställa sig framför spegeln och känna att man blir mer och mer nöjd med sin kropp för varje dag som går. Inte längre den där vandrande pinnen som jag var innan, dock fortfarande en lång resa kvar. Men det ska jag klara. Ska bara lägga upp min kost lite bättre med, det är alltid det som är det svåra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0