1 Maj

Blev så jävla packad på valborg !! Helt sjukt !! Nä skojade bara ... är så rolig !! 

Valborg var väldigt mysigt. Vid 13 tiden så var vi framme i Lund och efter att ha utforskat parken lite så slog vi oss ner där det inte fanns så mycket folk. Det var så härligt där, satt och chillade, pratade, så gick några kompisar. Så kom där några nya. Så kom några som man inte kände. Gör gärna om det nästa år för det var verkligen jätte mysigt. Sen vid 19 tiden så tog vi tåget mot Malmö för att dra på fest. Robin och Jag åkte till en Ica butik för att köpa lite blommor till hans mamma som fyllde år. Haha. Lämnade dem, sen mötte vi upp Ida och köpte några pizzor på vägen. Sen på festen satt vi och åt pizza och alla andra kollade på haha. Var ganska trött mot slutet, festen var sådär. Kände typ inte särskilt många och hade inte tillräckligt med energi för att dra igång värsta samtalen med folk. Men det blev roligare mot slutet i alla fall. 
 
Blev hämtad av en lagom road mamma och sen sov jag gott i min underbara säng. 
Den 1 maj tog jag en långa sovmorgon som var helt underbar. Sen förberedde jag inför UF, städade mitt äckliga rum som nu är skinade rent och följde med mamma ut till R och V nya hus för att lämna lite saker. Verkligen jätte mysigt där. Tror det kommer bli jätte bra för de. 
 
Den här bilden får sammanfatta detta inlägget: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0