Danmark och UF

De senaste dagarna har varit lite upp och ner. På söndag åker vi upp till Stockholm och på lördag så jobbar jag. Därför har det varit lite kaos med montern till mässan de senaste dagarna. Ingenting har riktigt gått som vi vill ha det. Men nu sitter jag ändå här i köket och nu står allting i skolan färdigt. I princip. Det är bara några små saker som är kvar. Men det är så skönt att ha allting färdigt har haft ont i magen de senaste dagarna så orolig jag har varit över att vår monter inte ska bli bra. Men nu tror jag att den kommer bli jätte bra. Imorgon kommer mina kolleger lasta lastbilen och sedan åker den upp till Helsingborg där sakerna lastas om till en buss. Den bussen avgår sedan på söndag morgon klockan 07:15. Ska bli riktigt roligt. Nu är jag taggad för UF och Stockholm. 
 
Idag (fredag) så var vi i Danmark med danskan. Det var ganska roligt fast lite drygt, det var skönt med skinande sol i alla fall. Vi var och tittade på ett Museum om en författare som vi har läst om. Det var ganska intressant. Sedan så åkte vi in till Strøget där vi fick gå lite fritt och sen åkte vi hem vid 15 tiden. Då skulle jag och Fredde lasta av lite saker på skolan. Så kom inte hem förrän nu vid 18 tiden. Helt sent att komma hem från skolan jämfört när jag brukar vara hemma om fredagarna. 
 
Om typ en timme så kommer min kära flickvän och myser lite innan hon ska iväg till Lund. 
Nu ska jag försöka packa min väska inför Stockholm. Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig :P 
 
Heeeeejj då :D 
 
 
Karen Blixen som författaren hette. En riktig heting !! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0