Nostalgi

Ligger och kollar på gamla filmer och bilder i min mobil. Sjukt hur mycket känslor man får när man ser en bild !! Vissa blir man helt deppig och saknar tiden, sen blir man glad och börjar skratta och sen blir man ledsen igen. Haha åker känslo berg och dalbana.

Hittade en film från en av våra dtm kvällar där jag och Linnéa står och sjunger Singstar och Elin filmar. Det låter så fruktansvärt hemskt, eller ja men hör ju mest min röst. Men vi är helt ur takt.

Sen hittade jag bilder från de olika resorna. När jag åkte upp till Stockholm med skolan, London med Jenny och Barcelona med grabbarna och såklart Stockholm igen med Jenny.

Jag älskar att resa så fruktansvärt mycket !! Ska skriva det som fritidsintresse på mitt cv !! Haha !!

Vill göra en resa snart igen och då vill jag åka till USA !! Känns som jag har varit borta från där för länge. Saknar mitt älskade USA. Det bästa hade varit om man kunde åka dit i vår innan Elin åker hem så kanske man kan hälsa på lite snabbt. Men först måste min andra halva få jobb så att hon har råd att betala sin del av resan så att jag har någon att åka med. Eller så får jag väl helt enkelt ragga upp någon cool människa på gatan :)

Sen efter den resan så blir min nästa resa nog en längre resa. I alla fall om vi räknar dagar som jag kommer vara borta. Då blir det ett halvår eftersom det är dags för min utbytestermin. Alla är INTE garanterade plats men jag hoppas och tror i alla fall att jag kommer iväg !! De sa att majoriteten brukar komma iväg i alla fall !!

Nä nu ska jag sluta plåga er med mina kvällstankar.
Kramar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0