Borde plugga

Här sitter Johan och kollar Nyhetsmorgon. Har precis ätit frukost och tänkte dra mig till skolan för att plugga. Men jag orkar verkligen inte. Är så dåligt motiverad till detta. Är lite sugen på att byta till någon annan utbildning, men samtidigt inte. Alltså hatar att man aldrig kan bestämma vad man vill göra. Får väl smsa 118100 så får jag svar på allt. 

Ska i alla fall Luncha med Rickard senare idag, han sitter på Lund kontoret denna veckan. Så det ska bli kul. 

Imorgon har jag inga lektioner men då ska jag jobba istället, ska sälja munkar på Jägersro. Sen på lördag ska jag sälja tidningar med karnevalen, pallar inte !! Men man måste göra det för att få gratis inträde till karnevalsområdet under karnevalen. På kvällen ska jag i alla fall till Kstad och vara med och fira Jenny. Sen på söndagen ska jag jobba igen 

Haaaa det bra !!! :) 

Fin fin bild !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0