Påsken

Hur äärrr läääääget? 
 
Det här har förmodligen varit den drygaste påsken eeeeever. Har tenta på fredag så har pluggat alla påskdagar. Känns jätte bra ... 
 
Men i alla fall så åkte jag och Jenny hem till skurup i torsdags. Mamma ville ha familjemiddag och överraskade pappa med att bjuda hem alla barn och respektive. Första gången alla var samlade sen Christoffer hittade sin smålänning. Så blev det tre rätters och massa snack och lite vin. Men det var kul. Sen sov Jenny här och dagen åkte hon hem till sin familj i kstad. På fredag eftermiddag åkte familjen som var kvar (M+P+J+C+S) till mormor och morfar i Ystad och åt buuulllar. Sen åkte vi och kollade Gynnings tavlor. Det har blivit en tradition i vår familj nu. Haha. På kvällen åkte jag in till Malmö och såg Spiderman tillsammans med Fredde. Fett sorlig för att vara spiderman. Men bra. 
 
På lördag pluggade jag hela dagen och på kvällen var vi hos farmor och åt den traditionella påskmiddagen. Christoffer åkte hem på morgonen igår (söndag) och nu sen dess har jag suttit med plugg. Det tar aldrig slut. Men jag längtar till på söndag. Då är tentan över och jag har jobbat på lördagen så då ska jag bara ligga i sängen hela dagen och inte röra en fena !! Så underbart skönt det ska bli !! 
 
Imorgon ska jag på arbetsintervju på skurups sparbank. Känns inte så jäkla bra. Kommer fan bajsa på mig så nervös jag kommer vara !!! Men det värsta som händer är ju bara att hon tycket jag är konstig inte ger mig jobbet !!
 
Har inga riktiga bilder från helgen. :/ Så jag bjuder på mig själv !! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0