Imorgon! Då är det dags !!

Imorgon tar jag steget till att flytta hemmaifrån och blir sambo på samma gång. Försökte packa ner kläder igår i en resväska. Men fick fet ångest och gick och la mig i sängen. Fick lite kalla fötter och undrade vad fan jag höll på med. Ska jag flytta från detta huset där jag har bott hela mitt liv. Ska jag bo tillsammans med en människa som jag bara har känt i lite mer än ett år ?!?! 

Allting kändes konstigt och fel igår. Men idag så bara längtar jag. Det ska bli så underbart. Jag har packat en resväska med en del kläder. Ska packa ner mitt täcke och sånt imorgon. Ska ju inte flytta några större möbler eller så. Så det är ganska skönt !! Bar ned mina lådor från vinden med saker jag har fått under åren. Det visade sig vara sex stycken lådor. Jävlar vad mkt jag har fått !! Men så skönt det är att ha sakerna nu när man ska flytta !  Tänk att köpa alla de sakerna !! Hade bränt hål i plånboken !!

Nu ska jag duscha och sen ska jag spendera kvällen med mamma och pappa. Ska bli kuligt !!
Imorgon bär det av mot Ikea och sånt och sen mot Lund. Håll tummarna för att de har alla delar till sängen på Jysk och Ikea !! Annars får vi sova på golvet ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0