OMG !! Trodde aldrig jag skulle få det !!

Trodde aldrig att jag skulle få jobbet men det gick vägen. Är både glad och ledsen på samma gång. 

Positiva saker: 
Nytt spännande jobb 
Högre timlön 
Bra erfarenhet som ser bra ut på CV:et 

Negativa saker: 
Känns som jag har svikit min familj. 
Lägre total lön i sommar, eftersom det är färre timmar. :/

Men det ska nog bli bra tillslut. Är bara orolig över hur jag ska kunna lära mig allt. Men det ska bli kul. Så får vi se hur det går, hoppas jag kan jobba lite på helgerna hos pappa så att jag inte blir helt utfattig !! 

Nu är jag hemma i Lund igen och ska försöka vara effektiv. Skönt att inte ha någon föreläsning idag. Dock så är det massa att läsa. Men vet inte om jag ska plugga, städa toaletten eller träna !! Jobbigt läge !! 

Det blir i alla fall fest ikväll även om jag inte alls är taggad !! Haha. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0