Nu är det helg!

Idag skrev jag sista tentamen för terminen. Eller ja det var meningen att det skulle vara så ... Men jag lär förmodligen få göra omtentamen i juni för att det gick bajs idag !! Men så får det bli. 

Nu är jag i alla fall ledig hela helgen !! Inget jäkla plugg och det ska bli skönt. Kommer spendera hela min helg i Staffanstorp. Ska jobba hos Ahlgrens och kommer förmodligen stå i munkvagnen men vi får se. Har dock blivit sjuk eller så är jag allergisk mot pollen men har varit jätte hängig de senaste dagarna, så energin är inte på topp precis. Har köpt allergitabletter och ska se om de hjälper. 

Har funderat på att starta en ny blogg och kommer nog göra det inom kort. En blogg som bara kommer handla om min resa till Singapore. 

Nu ska jag fortsätta kolla på Hockey!! Heja Sverige !! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0