060409

Det gick inte så bra med läxan så jag la av med den men en liten bit kom jag i alla fall. Istället försökte jag göra en snygg header till bloggen men det gick inte heller men jag kom längre än vad jag någonsin har kommit innan så tummen upp på det. Sen när inte det gick så tog jag en fotorunda med Elin men jag tror inte det blev särskilt bra foto men man kan ju alltid hoppas.

Jaa imorgon lär det inte bli så mycket bloggande för som sagt är det kyrkan typ hela dagen men om jag överlever så ska jag blogga lite när jag kommer hem. Hoppas jag överlever !! =)



Sista bilden av mig om jag inte överlever dagen imorgon. Gud kanske dödar mig ;) haha =)


Kommentarer
Postat av: elin

jag tror inte att du överlever! men vi får hoppas på det bästa

2009-04-07 @ 09:45:54
URL: http://nilssonelin.blogg.se/
Postat av: Svar: Elin

Jaa nu var det tyvärr så att jag överlevde ... Så du får stå ut med mig ett tag till ;P

2009-04-07 @ 17:51:05
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0