För lite tid

Jaa känns som all min tid bara försvinner. Har i alla fall kommit hem från farmor och farfar nu och fy så tradigt livet kan vara. Men jaja jag överlevde i alla fall. Imorgon blir det i alla fall jobb i lövestad eller vad det hette. Det blir väl helt okej hoppas jag. Ska bli skönt med lite pengar i alla fall så jag kan köpa en ny mobil. Jag skulle ju beställa en men det gick inte så bra för kan inte bestämma mig. För övrigt måste jag gå och lägga mig nu hade gärna lagt upp lite bilder och fixat bloggen och massor av grajer jag vill göra men hinner verkligen inte för imorgon blir det tidig uppstigning. Usch och snart börjar skolan med jag vill verkligen inte med alla läxor och sånt men 41 dagar kör vi på !! =)

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

Kommentarer
Postat av: Linnéa

släktträff eller vad man kallar det är så sjukt tråkigt! man dör lite innombords varje gång man går p något sånt..

2009-04-12 @ 18:00:45
URL: http://hhardcandy.blogg.se/
Postat av: sv: elin

ohja den är riktigt snygg!

2009-04-12 @ 21:35:09
URL: http://nilssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0