Mmm och jag är dålig på att ...

... Komma på bra rubriker. Men det kan inte hjälpas. För jag är jag. Nu sittar jag här och bloggar fast egentligen borde jag göra läxan. Men alltså läxa på en söndag är inte så omtyckt .. Man vill bara skita i det men sen att den är till imorgon gör det lite svårare att skita i den. Men åhh kan man inte bara skit i skolan ... okej hela det förra inlägget handlade om skola typ så nu släpper vi skolan och har lite kul.

Alltså är inte min blogg fruktansvärt tradig .. inga roliga inlägg bara massa tråk, tråk och åter tråk ... Men nu skiter jag i det här och lägger ner. Vi ses någon gång i framtiden =)

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0