Lan 2

Jag är så kreativ när det gäller rubriker. Men men så blir det lätt och räkna hur många inlägg det blev under "Lanet". Jaa sitter här och lyssnar på musik och Linnéa sitter typ bredvid mig och gör något typ msn eller vad det är. Elin ligger i en fåtölj och har nog däckat tror jag. Eller ja jag vet inte riktigt men vi säger det i alla fall. Nu ska nog jag bjuda på lite bilder för det är alltid roligt att titta på. Lite bilder från när DTM gjorde negerbullar utomhus. För det var för varmt ute. Orkar inte skriva något så bilderna får tala för sig själv.











Jaa det var nog allt tror jag. Nu har vi klarat 5 timmar. Undrar hur detta ska gå. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0