Min mobil luktar munk

Har inget att skriva men skriver ändå bara för att det ska vara så. Sitter och lyssnar på Ola och livet är bara allmänt härligt. Imorgon blir det Malmö som sagt och på Onsdag. Då ska DTM röja hela stan. Haha se upp nää fy vad kul det ska bli. Ska bara släppa loss totalt och känna att jag lever livet. För sen startar skolan och man dör lite inombords .. haha där kom jag och tänka på Johan Glans. Jag bara älskar honom. Innan jag fyller 20 så ska jag ha sett honom.

Vad kul det hade varit och gjort sån lista innan jag fyller 20. Det ska jag nog ta och göra en dag. Kanske här på bloggen. Nää men varför sitter jag här ?? Jag borde egentligen sova för längesedan för imorgon blir det tidig uppstigning. =)


Jag är nästan lika het som Johan Glans. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0