Det är vit på marken

It's white outside like it was a surprise. No not really but maybe a person in Italy read this and then they know it. Haha det blev säkert tusen fel stavningar men skit samma. Kände bara för att skriva lite engelska. Ibland önskar jag att jag kunde flytande engelska det hade varit så roligt och användbart. Men nä här sitter jag vid datan mitt i natten och snön vräker ner utanför och är jätte dålig på engelska. Snön är snart uppe vid fönstrets kant !!! Men vi ska inte snacka för mycket om vädret. Tycker alla gör det nä nu ska jag nog sova. Imorgon blir det förmodligen Malmö för att inhandla allt möjligt. Vi ses. =)


22 december förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0