Jag vill ha .....

Just nu känner jag bara en massa saker som jag vill ha. Men livet är väldigt svårt som ni kanske vet så man kan inte få allt. ;)


Den här vill jag ha mest av allt just nu och om allt går som det ska kanske jag köper den någon dag typ snart.


Jag vill ha en laptop. Kanske inte just denna men någon sort som är jätte bra och som är snabb och fungerar. Just nu är jag väldigt trött på datorer som aldrig vill som jag vill.


Sommar. Sommar kvällar. Ljusa kvällar. Ljusa morgnar. Gå runt i shorts och T-shirt. Malmöfestivalen. Inte så mycket krångligt att tänka på utan att bara leva livet. Allting ska få färg. Grönt. Lila. Rosa. Blått. Inget grått och trist. Varma dagar. Långa dagar. Roliga nätter. Roliga dagar. Roliga kvällar. Allting är så härligt på sommaren. Alla får liv i sig. Glass. Cykelrundor som blir helt fel men som man kan skratta åt.

Hade kunnat sitta här och skriva om hur härlig sommaren är hela natten lång men för att inte trötta ut er ska jag sluta nu. Nu vet ni i alla fall att jag längtar något fruktansvärt till sommaren. För det är då man lever som bäst =)


Kommentarer
Postat av: Elin

härlig bild längst ner! :-)

2009-12-27 @ 01:14:43
URL: http://kanskeelin.blogg.se/
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 @ 03:00:40
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

roliga nätter? haha det lät lite roligt ;)

2009-12-28 @ 13:52:34
URL: http://hhardcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0