190209

Jag känner inte för att blogga men gör det ändå. Det har blivit som en vana att slänga in ett inlägg då och då. Men det är väldígt kul att ha en blogg. Men det är synd att den är så svår att fixa till.
Jag tycker min blogg är så ful. Jag skulle vilja ha typ mer design eller vad det heter men så fort jag börja röra i alla koder och sånt så blir det helt fel. Man blir bara så irreterad. Men får väl ta och bita i det för det kan ju bli bra det har jag sett. Det finns ju jätte fina bloggar.

Jaja min dag idag har väl varit som den har varit. Har varit inne i Malmö och köpte gardin till mitt rum och nästan en lampa. Men tyvärr inte. Mamma tyckte inte jag hade plats med den och jag håller med henne lite men den var ju så snygg. När jag såg den jag bara den ska jag ha.
Hoppas den är kvar till nästa gång för jag ger mig inte jag ska ha den. Jag är ganska envis av mig när det gäller sånna saker. Men det är väl bara att leva med det. Men ska gå och lägga mig nu för det är en dag imorgon med eller idag .... äch skit samma ni fattar. =)

Kommentarer
Postat av: elin

hur ser lampan ut? :-)

2009-02-20 @ 10:11:24
URL: http://nilssonelin.blogg.se/
Postat av: Johan

Det är typ som en vit "vas" och sen är där svarta streck utan på. Det är jätte svårt att förklara men du får se den sen !!;P

2009-02-20 @ 12:32:43
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0