Onsdag

Jag sitter och lyssnar på The Killers just nu !! Är inte dom skit bra !! Jag tycker det i alla fall. Det är mitt favorit band just nu. Ja men nu ska jag inte sitta här och bara tjata om att dom ÄGER !

Vi hade matte prov idag och fast att jag satt typ längst av alla så hann jag inte rikigt klart men jag tror att det gick ganska bra jag hoppas det i alla fall. Matte är nog det tradigaste ämnet i skolan. Vad har man för nytta av det ?? Det finns ju miniräknare !! Okej man kanske kan ha nytta av det men det är ju såååå drygt att lära sig det. Men det är enkelt att när man kan det.

Sen på tyskan fick vi typ 5 sidor uppg till imorgon och den ena sidan är jätte jobbig. Började på den lite men gav upp ganska snabbt. Pappa får hjälpa mig när han kommer hem. För dom är inne i stan och köper present till mig. Jag fyller ju år på söndag !! Jag fattar inte riktigt att det är 15 år jag fyller men men. Alla förknippar 15 år med moppe. Men jag ska faktiskt inte ha någon moppe. Det känns som jag är den enda i klassen som inte ska ha moppe men så är det nog med. Men jag ska ju alltid sticka ut så det passar väl bra. =)


Kommentarer
Postat av: Teutaaa <3

Svar: Haha oj tack för att du berätta, hur gick det på matteprovet då ?

2009-02-04 @ 22:01:22
URL: http://tettusshee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0