Shit day

Det har verkligen inte varit en bra dag om man säger så. Började med att jag vaknar upp och mår skit. Det känns som där är en stor jävla kniv i min hals. Och så känns det som jag ska kräkas vilken minut som helst. Och så har det typ kännts hela dagen men försöker ändå hela skenet uppe. Det positiva har varit att vi hade sovmorgon och att vi slutade tidigt. Och nu är det lov !!!! Ska bli så härligt med lov. Hoppas man blir lite friskare nu när det är LOV !! Jag måste också berätta att idag hade vi sånt typ oförberet engelskt test. Och jag suger verkligen på engelska. Men hur fan blir man bättre ?? Träning förmodligen men det känns som det inte hjälper. Jaja det kommer väl. =)



Vet inte vad bilden har med det här att göra men tyckter denna bloggen behöver lite fler bilder. Skriv gärna vad ni tycker om min bilden och vad jag kan göra bättre. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0