Brrrr.....

Jaa klockan ringde 05:30 !! Snacka om att vara trött men det är bara att stiga upp göra sig  i ordning för att sen sätta sig i en bil och åka i två timmar upp till Hässleholm. Sov typ 10 min resten bara glodde jag ut genom rutan. Jaja i alla fall så öppnade vi vagnen och så men där var typ inga kunde så ganska drygt men ändå helt okej. Men Brrr .... vad kallt det var. I slutet så skakade hela jag så kallt det var. Det är lite roligt för mitt e mot där vi stå ligger en resebyrå. Snacka om att man längtar bort när man står där och fryser som en idiot. Hahah där var en kund som berättade det här:

Det var nunnor som satt på ett café så sa den ena till den andra:
- Nu hade det suttit gått med en munk.

Och det tyckte Johan var lite småroligt. Men jag är ganska lättroad så. Jaa men för att detta inte ska bli så lång text så får jag nog sluta nu. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0