Can you read my mine ?

Jaa nu sitter man här och sitter. Har inte bloggat dom senaste dagarna för att jag inte har orkat men det ska nog bli ändring på det. Jaa idag så har det då varit tradig skola och oooohhhhh vad jag vill ha tillbacka vårt gamla schema då vi slutade 12:30 på tisdagar. Nu går vi till 15:00 och det suger !! Jaja det får man väl ta. Har i alla fall precis kollat lite på tyskan som är till imorgon. Fyy vad jag hatar Johan. Shit vad jag är negativ idag men det kan inte hjälpas det måste man vara ibland. Jaa tyska tror jag ja kan i alla fall. Jag hoppas det.  Jag vet inte vad mer jag kan skriva. Jaa jag kan skriva att jag har läst slut min sv-bok. Och det är Johan glad över !! Den var faktiskt riktigt bra =)


Kommentarer
Postat av: linnéa

har funderat på att läsa den när jag har läst klart alla twilight. kan den "passa" mig? ;-D

2009-01-31 @ 12:48:33
Postat av: Johan

Ja kanske men kanske inte !!! Jag vet faktiskt inte men du får väl testa. Vissa säger att den är dryg i början men det tyckte inte jag.

2009-01-31 @ 21:18:37
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0