Fy skäms .....

Fy skäms på att Johan inte har bloggat på länge !! Eller det kanske inte är så längesedan men det känns som evigheter sedan !! Jaja jag har i alla fall inte hunnit, haft typ fullt upp hela tiden !!
Men i alla fall så blev det grammis galan igår får jag läste någonstans att Björn skulle vara med och Johan Glans var programledare så det fick man ju se !! Det var ju jävligt drygt med allt skit. Jag hade bara velat ha Björn & Johan genom hela galan !! 

Sen idag så var det då dags för ännu en tradig skoldag med massa skit lektioner !! Men vi slapp en så det är tummen upp för sjuka lärare !! Jaa sen när jag kom hem så blev det läxa. Ett av mina nyårslöften är att börja på läxorna direkt när jag får dom. Och det går väl sådär med det. Det är ju så mkt annat som lockar. 

Sen har jag även försökt fixa en praoplats hos en fotograf. Men det visade sig vara svårare än vad jag trodde. Har ringt två men dom kunde inte så nu har jag mejlat en tredje. Man brukar väl säga tredje gången jämt. 
Jaa sen har jag även ringt runt och bjudit till mitt kalas. Så som jag sa det har varit fullt upp. Men nu får jag sluta skriva för ska fixa lite annat ! =) 

Kommentarer
Postat av: elin

kalas? ja just det du fyller ju jämt 10 va det va? ;-)

2009-01-13 @ 21:42:23
URL: http://nilssonelin.blogg.se/
Postat av: elin

kalas? ja just det du fyller ju jämt 10 va det va? ;-)

2009-01-13 @ 21:42:28
URL: http://nilssonelin.blogg.se/
Postat av: Johan

Jaa du är helt rätt på det. 10 långa år har det blivit !! ;)

2009-01-14 @ 14:38:44
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0