God morgon !

Jaa nu sitter jag här skriver,lyssnar på musik och e inne på msn. Men det är tråk för ingen är typ inne. Lyssnar på musik är däremot kul. Alla måste hålla med om att The killers - Human är den bästa låten just nu eller takidas hanlake village. Men pink är med bra med sin Sober. Jaja skit samma det här är ju ingen musikblogg fast den ska ju handla om mitt liv och halva mitt liv är ju typ musik.
Anyway så känns det som att detta kommer bli ännu en slö dag men det gör inte mig något för jag älskar sånna dagar. Jag får väl se vad jag hittar på =)

Kommentarer
Postat av: linnea

dom låtarna är "top notch"!

stavning? ;-)

2009-01-04 @ 22:51:01
Postat av: Johan

Dom är verkligen "top notch" !!



Jag tror det stavas så men vet inte :P

2009-01-04 @ 23:28:45
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0