Hemskt eller ??

Jag kom precis på att det är typ en vecka kvar till skolan börjar !! Seriöst !! EN VECKA !! Okej där överdrev jag lite men jag blev faktiskt lite överraskad. Ganska hemskt !! Nää Johan säg inte såå !! Nää jag har faktiskt bestämmt mig för att vara positiv till skolan även om det kan vara lite svårt ibland. Men det blir enklare om man är positiv. 
Ja eftersom det bara är en vecka kvar så blir det klockställning imorgon för jag har bestämmt mig för att göra någonting imorgon och inte bara sitta och slöa framför datan även om det är jäkligt skönt.  
Shit såg precis att jag hade skrivit klockställning. Undrar om det ordet finns ens. Jag tror inte det men ni fattar vad jag menar. ;)


Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag tycker det ska bli kul att börja skolan :D.. för jag går bara nio dagar sen sticker jag och åker skidor! ;D

2009-01-02 @ 23:13:49
URL: http://bloggasuger.blogg.se/
Postat av: Johan

Jäkla lycko !!

2009-01-02 @ 23:53:39
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0