Let me go

Tisdag idag då och Johan hann inte blogg igår för det var fullt upp men jag tänkte berätta kort innan jag måste gå igen.

Måndag
Måndagar är nog det värsta jag vet. I alla fall måndagsmorgnar. Att dra sig upp ifrån den varma och sköna sängen för att börja ännu en vecka med skola och läx-skit !! Jag hatar verkligen läxor. Jaja det blev en dryg måndag som vanligt. På måndagar så vaknar man aldrig riktigt. Efter skolan så var det meningen att jag skulle göra läxa men det blev inte så mkt gjort för jag orkade inte. Sen blev det träning med brodern nere på gymmet. Först ville jag inte ner där men sen när jag väl var där nere så var det skit skönt. Det är så skönt att bara trycka ut all kraft som man har. Även om jag inte har så mkt. Jaja sen blev det duschen och tv:en.

 Tisdag (idag)
Denna tisdagen har känts som en måndag i början sen fredag och sen tisdag. Jaa det började med en 80 min svenska lektion som faktiskt var helt okej. Sen hade vi Idrott, Engelska och matte. Sen istället för No så var vi och lyssnade på någon författare. Tur att det var på No lektionen för No är skit.  Jaa sen när jag kom hem så har jag gjort läxor. Och för en gångs skull så gjorde jag faktiskt läxan jag fjantade inte rundor som alltid annars kan bero på att det känns som vi har tusen läxor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0