Onsdag & Torsdag & Fredag

I onsdags så blev det skola !! En ganska okej dag ! Den är ju den kortaste vi har så det är skönt. I alla fall så blev det tyska läxa sen när jag kom hem. Jäkla tyska meningar som aldrig gick in i hjärnan. Jaja sen blev det gymmet med brodern. Ganska skönt faktiskt men hela min kropp var typ död efteråt ;) Jaa sen så blev det lite tyska till och jag fick äntligen in dom i hjärnan. Sen så blev det tv:en och titta på "Made in Sweden". Det var väl helt okej program. Anders Bagge är cool !!

I torsdags så var det så klart skola. Jäkligt dryg dag men det brukar väl torsdagar vara. Sen så när jag kom hem så blev det gjort lite sv-läxa. Som gick ganska snabbt hoppas bara att den blev bra med. Sen blev det mest slapp den dagen.

I dag är det äntligen fredag och wiihhooo på det. Idag har det inte hänt så mycket mer än skolan och joggingtur med Elin. Sen var kusinerna här på besök. Och nu ska jag nog gå och lägga mig för annars kommer jag somna framför datan. =)




Rosen blev inte lika bra med vatten på men det blev en helt okej bild i alla fall.
Och Johan vill ha bättre foto väder så han kan foto.


Kommentarer
Postat av: linnéa

den blev ju fin! men det är fint väder idag typ lite vår aktigt, men orkar man gå ut? - nej.

2009-01-17 @ 15:10:05
Postat av: Johan

Tack !! =) Jaa det är faktiskt ganska bra väder och jag har inte tid att gå ut men jag orkar inte heller såå det sket sig !! ;)

2009-01-17 @ 15:30:27
URL: http://blahimmel.blogg.se/
Postat av: Johan

Tack !! =) Nää precis man orkar inte !!

2009-01-17 @ 23:18:46
URL: http://blahimmel.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e helt grym på att fota. kanske borde bli fotograf ;)

2009-01-24 @ 13:10:14
URL: http://blahimmel.blogg.se/
Postat av: Johan

Tack så mkt !! =) Jaa man kan alltid hoppas ...

2009-01-24 @ 15:32:04
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0