Lite långt blev det kanske

Har precis klippt gräset och stinker typ bensin eller vad man ska säga det. Så ska när som helst hoppa in i duschen. Men jag tycker att man drygar alltid sig när man ska in i duschen. Det är jätte skönt att duscha men jag orkar inte pallra mig in där. Men för eller senare så. Annars har det inte hänt mycket idag. Jag åt världens konstigaste frukost men är någon förvånad när det gäller mig ?? Jag skulle göra sån macka i ugnen så brukar jag ha skinka ost och typ tomat. Men så hade vi ingen tomat hemma så det blev vindruvor istället och sen tog jag på lite majonäs med bara för att jag skulle känna mig onyttig. Men det var inte så äckligt som jag förväntade mig. Det var helt okej .. men inget jag gör om. =)


En gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0