Öland

Egentligen finns det inte så mycket att säga. Det var långt dit i alla fall och varmt. Shit vi körde bil utan AC och den solen. Jaa man ska ju inte klaga men till slut var men tvungen. Men samtidigt var det ganska skönt. När vi väl kom fram var det trevligt värre och jag vill ha en björn. De ser ut att vara så härliga. Så när jag fyller 16 ska jag önska mig en björn. Så är det bara. Här kommer lite bilder. Kan inte lägga upp så många för dom är konstiga. Ni kommer aldrig gå in på min blogg mer då. ;)




Krokodiler är fan coola. Fast ganska läskiga med när dom ligger och tittar så på en. Men tror den anfaller vilken sekund som helst. ;)

Härliga !!! Ge mig !!! :)

Haha så mäktig !! :)

Den här apan ville aldrig bli fotad ;)

Apor är coola. När man stod och kollade på dom var dom precis som människor. Läskigt värre.

Ååhh det var så synd om denna åsnan. Den stod ensam i ett hörn och när vi kom dit började den skrika och springa rundor.

Vattenlandet var det roligaste på hela stället. =)

Tack och hej leverpastej =)

Kommentarer
Postat av: elin

stackars åsna!!!!!!!

2009-06-16 @ 16:06:33
Postat av: Svar: Elin

Jaa det var synd om den !!

2009-06-16 @ 16:49:46
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0