Helg !!

Idag är det lördag och det hurra vi för även om det inte har varit så jobbigt denna veckan har ju praoat - som jag skrev innan. Jaja nu är det i alla fall lördag och det var fint väder idag så då tog elin, linnea och jag våra små kameror och gick ut och fotade lite. Vet inte om det blev så bra bilder men någon hoppas jag av alla dom jag tog.

Ikväll blir det i alla fall Ben & Jerry's och melodifestivalen med dom som jag har varit med innan idag. Det ska bli kul eller ja i alla fall gott. Shit vad mumsigt det ska bli med glass det var verkligen längesedan. Jaa ska försöka vara lite social nu så ha det så bra allihopa. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0