3 oktober

Nu är jag jätte trött och sitter här och halvsover vilket jag inte ska fortsätta att göra för nu ska jag springa och hoppa i sängen. Nää men ska gå och lägga mig. Men tänkte först skriva något trevligt men kommer inte på något mer än att det var synd att Jon åkte ut från IDOL men ingen favorit så bryr mig inte så himla mycket. Vad det lät kaxigt. ;)

Sen kan jag väl säga att jag vill iväg och se Björn Gustafsson eller Johan Glans men jag undrar var dom håller hus egentligen. Jag hittade något med Johan Glans men det var uppe i Stockholm. Inte så bra. :/

Men nu måste jag verkligen gå innan jag däckar helt här. Shit vad har hänt brukar inte vara såhär trött.







Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh jag mååååååste se johan eller björn!!!!!!!!!! det är snart ett år sedan vi såg björn..

2009-10-03 @ 15:08:37
URL: http://hhardcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0