324 inlägget

Är begravd i massor av plugg. Inte så förvånad det är ju sista veckan innan lov och omdöme och sånt ska skrivas. Men ska försöka köra lite blogginlägg i mellan åt under veckan. Sitter just nu och skriver Svenska läxa om Afghanistan. Ehh .. hur fick dom ihop det ?? Jag trodde vi hade svenska. Men ska inte bara sitta och babbla här om massa skit skola.

Såg ni Johan Glans igår ?? Han var med på Parlamentet och han var väl rolig. Inte hans bästa men han var inte dålig för det kan han nog inte bli. Jag vill verkligen se han. Bara han kunde ta en liten resa ner till Skåne så hade jag gått och sett han direkt det kan jag lova.

Men för att detta inlägget inte ska bli hur långt som helst är det nog dags att sluta nu. Men ha det bra allihopa. Ät kexchoklad för det är bra för hjärnan. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0