Bloggpaus ??


Bara för att jag är så jävla söt. Nää men känns som jag inte har bloggat på evigheter. Kan man skylla på att man inte har orkat ?? Har ju ändå inget att blogga om livet flyter på som om det vore amazonfloden. Har snart gått en halv månad i skolan och det känns som tre år. Läxorna har börjat komma igång och alla snackar om gymnasiet och svininfluensan.

Värsta hysterien och jag orkar inte bry mig. Okej lite om gymnasiet men inte om influensan. Hur allvarligt är det ?? Dom säger att där är två dödsfall men dom som har dött har redan varit väldigt sjuka när dom fick det så det är ju inte precis av influensan dom dör utan istället av det dom redan har. Nää men nu är det helg =)


Kommentarer
Postat av: Harry

Haha propaganda = skolan :)

2009-09-05 @ 23:06:14
Postat av: Proffset

Snygging

2010-02-13 @ 14:29:28

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0