3 days

Yees det är 3 dagar sedan jag skrev och det är jätte dåligt av mig. Men det händer väldigt mycket annat här i världen. Just nu sitter jag och håller på att somna vid datan fast klockan bara är runt 16. Borde verkligen äta mer socker ;)

Nä men dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Jag var på gym igår. Hur nu det gick till ?? Det var något klydd i kassan för jag hade nog varit där på typ ett år haha. Men är man bekväm (läs: lat) så blir det så.

Nu tänkte jag göra lite engelska så jag bloggar lite senare kanske. Ha det bra alla gurkor där ute =)


Så tar vi en gammal bild som vanligt. Shit vad jag verkligen behöver ta nya bilder !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0