Mmmm... maltesers (Tidsinställt inlägg)

Pappa har varit i Tyskland i förra veckan. Han kom hem med en påse Maltesers och yoghurt. Smarrigt värre. Maltesers finns att köpa i Sverige med men svårt att hitta stora förpackningar och den yoghurten som han köpte finns tyvärr bara i Tyskland.
Känns som jag har ätit allt för mycket onyttigt på senaste tiden men har faktiskt funderat på att börja gymma. Först tänkte jag på torsdag men nu ville pappa att jag skulle med på julbord men jag kanske hinner precis efter skolan. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilka otroligt fina bilder du har i din header!



Jag har faktiskt inte smakat Maltesers. Jag vet; de har funnits ett bra tag, men jag har aldrig fått möjlighet att äta dem. Kanske har jag smakat - men det är i så fall bara på en. Borde jag köpa mig en påse?



Svar: Visst var 'Ung och bortskämd' bra! Jag ska definitivt se det nästa vecka också. Och att det inte var massa irriterande reklampauser gjorde att jag gillade det ännu bättre. xP

Ska du se det igen nästa vecka?



Det är okej att vara bortskämd, så länge man kan se utanför sin egna lilla värld.



Trevlig kväll!

Kram

2010-11-10 @ 15:46:52
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Elin

Ser riktigt gott ut! Och yoghurt är mycket gott! Hihi :)

2010-11-11 @ 21:01:05
URL: http://elinoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0