Trying not to love you ..

Välkommen till min blogg. Kul att ni hitta hit igen Elin och Linnéa. Helgen gick alldeles för snabbt. Hann bland annat med att planera en 18 års fest. Tyckte väl att det skulle bli sådär innan men nu tycker jag att det ska bli jätte kul. Även om det är några månader kvar. Sitter i alla fall här nu och ska snart äta lunch/frukost. Början inte förrän klockan halv ett. Men börjar med ett tyska samtal om en bok jag har läst så jag pluggar för fullt nu. Det börjar försvinna en del lektioner nu men ändå har vi typ mer än någonsin att göra.
I alla fall så har vi studiedag på fredag så det ska bli skönt.Då ska jag till bilskolan.
See yah !!!
Jätte fin bild. Jo tack jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0