X-Mas is over

Känns som jag inte riktigt hinner med och uppdaterar min blogg i den takten som saker händer. Men i alla fall så tänkte jag berätta lite saker.
Julafton åkte förbi ganska snabbt och jag var väl nöjd. Känner mig gammal när jag nu börjar få flytta-hemma från saker. Skrattade mycket när vi satt och kollade på Kalle Anka, haha jag är så konstig. Men kommer knappt ihåg vad som händer. Även om man ser det varje år.
Sedan har det då varit juldagen idag och den har med gått väldigt snabbt. Det började med en frukost med hela famijen inklusive Vibeke och Rickard. Det tog ganska långt tid. Sedan så begav sig pappa och jag oss in till Malmö för att checka upp en tv som jag hittat i Reklamen som kom. Men tyvärr var den tv:en slut så jag blev ledsen. Men sen så hittade vi en annan tv på Media Markt och då blev jag glad. Så nu står det en fin fin tv:e inne på mitt rum. Den är ganska stor men jag gillar stora tv-skärmar. Tror jag har problem med synen eller något.
På vägen hem från Malmö så övningskörde jag med så det blev toppen. I dagarna så har jag ganska många körlektioner.
I morgon är det dags för familjedag så det ska väl bli trevligt. Men nu måste jag sluta skriva. See yah !!
En fin bild på mig och tomten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0