The first Ice cream part 2

Tadaa !! Måste faktiskt säga att jag blev ganska mycket besviken när jag tittade i glasshyllan i fredags när vi kom hit. De hade inte många sorter och de var dyrare än vad jag hade tänkt. Dem kostar runt 4 dollar så typ 30 swedish kronor. Men idag (lördag) så åkte vi till en större affär och där hittade jag en med marshmollows som lär skit god. Men yr som jag är så får jag tydligen tag i en annan för det är en helt annan sort som jag får med mig hem. Haha. Får väl köpa det en annan dag. Det blir i alla fall glass varje dag. Toppen (Y) Nu ska jag sova snart, klockan är 20:21 här nu och vi ska upp runt sju tiden imorgon för att kolla in någon marknad. Sen efter det blir det stranden =)

Kommentarer
Postat av: Rickard

Haahahaha, känns som en johan klassiker det där med glassen hahaha. hälsa mor och far. vi hörs snart

2011-01-30 @ 11:46:09
Postat av: Linnéa

Åh din gris!! Är den på bilden god?:)

2011-01-30 @ 13:51:23
URL: http://dudewatchthis.blogg.se/
Postat av: Johan

Linnea: Nöff nöff !! Den på bilden var helt okej men jag åt en idag som var mycket godare. Den hette Peanut butter cup =) Om man gillar jordnötter så är den toppeen !! =)

2011-01-30 @ 22:52:16
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0