ÄNTLIGEN !!

Är nu färdig med mitt idrottsarbete och sitter här och firar med Loka Päron !! Det är ett jäkla drag kan ni tror. Men måste nog tyvärr dra mig mot sängen då det är uppstigning klockan 6 imorgon bitti. Framför mig ligger två dagars jobb i Staffanstorp. Sedan kör vi nästa vecka igen med start måndag !! Längtar redan tills nästa helg. Detta är som en ond cirkel. Jobb, Skola, Jobb, Skola, Jobb, Skola ... CHILL !!! Nästa helg behöver jag verkligen en weekend till London. Ska nog gå och boka nu (som vilken Kenza som helst). Nä men måste verkligen sluta nu. Jävla fyllesnack detta. Undrar vad det var i den där lokan ??

Kommentarer
Postat av: Linnéa

London check!! När ska vi åka torsdag o komma hem söndag natt morgonen till måndag? Vi kan ju ta ledigt från skolan!:)

2011-05-07 @ 22:00:16
URL: http://dudewatchthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0