Boring

Ligger i sängen och försöker plugga. Men det går inte särskilt bra då jag gör allting annat som vanligt. Idag hade vi historia prov och det var skönt att få det överstökat. Nu känner jag mig lite mindre stressad. Nu är det bara svenskan kvar som ska in på fredag. Sen är det helg och det ska bli lite skön t även om det är plugg då med. Fick tillbaka vårt första Matte B prov idag och jag blev så glad !! Trodde jag skulle få typ G- men jag fick faktiskt VG ! Så glad.

Kul att skriva ett helt inlägg om mitt plugg men men. Ni är inte tvingade att läsa direkt. Nu ska jag försöka läsa detta skitet här :-D

Bye bye


Kommentarer
Postat av: sofia

åh, hatar att plugga ...

2011-11-09 @ 21:51:27
URL: http://scenbloggen.com/sofiajahnke

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0