Christmas has already begun ..

Idag fick jag min första julklapp. På min önskelista stod storstädning/julstädning av mitt rum och det var precis det jag fick. Så skönt att ha det rent och fint. Mitt rum är alltid dammigt annars, ganska äckligt men jag även om jag dammsuger typ varje vecka så blir det dammigt direkt igen. Hopplöst. Men nu är det så rent det kan bli. Mamma bytade även i sängen så det ska bli jätte skönt att gå och lägga sig. Dessutom så har jag kommit en bit in i en bok nu så den börjar bli riktigt spännande. Kunde inte riktigt lägga ifrån mig den igår när jag skulle sova. Boken är på engelska så jag läser den främst för att förbättra min engelska men även för att den är riktigt bra.
Peace out !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0