Lite smått arg...

Jag hade längtade verkligen efter att komma hem idag inte bara för att det var lov och jag var ensam hemma utan också för jag visste att det ligger en iPhone 4S som väntar på mig nere på Coop. Men nä när jag kommer hem så står det i brevet från posten att mobilen ska hämtas ut av personen som beställde den. Alltså min pappa.
Och var tror ni min pappa är ? Jo som vanligt är han på jobb! Och han jobbar imorgon med och sen åker han till Tyskland. Blir så lack !!! Nä men förmodligen kan vi lösa det. Jag vill ju ha den så snabbt så möjligt så jag kan krama om den ;)
Ja men detta blev ju ett underbart fint inlägg. Har huset för mig själv ikväll så ska bara kränga Polly och ha det allmänt bra. Kommer förmodligen somna i soffan för jag är as trött. Sov bara fyra timmar inatt för var iväg på klassmiddag. Nog skrivet här.
Ha ett bra lov.
Snart är det dags att byta ut denna snyggingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0